1. Comandarea


DISPONIBILITATE


Produsele care sunt in stoc au buton activ „Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan sau nu mai fac parte din oferta noastră (fiind semnalizate ca atare). In cazul in care te intereseaza un produs indisponibil, ne poti contacta pentru a afla informatii despre revenirea acestuia in stoc.


Poti plasa o comanda direct pe site: adaugi produsele preferate in cos, mergi la pagina de finalizare a comenzii si completezi in ordine toate campurile de la Adresa de livrare/facturare, alegi metoda de livrare, respectiv de plata, apoi plasezi comanda. In cateva momente, vei primi automat un e-mail de confirmare a comenzii, prin care te informam ca plasarea comenzii s-a realizat cu succes, insotita de detaliile acesteia.


La comanda ta se aplica taxele de transport. Vei primi un e-mail de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda ta se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare. Daca doresti sa faci adaugari ulterioare la comanda deja plasata, poti face acest lucru telefonic, la 0759 500 487, sau printr-un e-mail, la contact@csbcoffeeroastery.ro, in timpul programului.


Finalizarea comenzii online:


– Daca doresti sa comanzi online, apasa butonul „Adauga in cos” pentru produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca nu poti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ai comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ai terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doresti sa le cumperi, finalizeaza procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul „Finalizare„. Vei fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.


– Poti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: „Sunt client” (login pentru clienti existenti), „Sunt client nou” sau „Fara autentificare„, apoi completand fisa de comanda cu datele tale (sau ale firmei, unde este cazul) si apasand pe butonul „Finalizeaza comanda„.


– Asigura-te ca ai completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, vei primi un mesaj de notificare pe adresa de e-mail pe care ai introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare. 


Observatii:


1. Daca intampini probleme cu finalizarea comenzii, verifica daca toate campurile sunt completate si ca ai ales metoda de livrare si metoda de plata. Daca acestea nu apar, reincarca pagina. Pentru orice probleme intampinate, va rugam sa ne contactati telefonic in timpul programului.


2. In zona detaliata a valorii comenzii, Totalul este impartit in: valoare Subtotal cu TVA inclus, valoare Taxa (reprezentand Taxa pe Valoarea Adaugata continuta de suma produselor din comanda) si valoare Transport.


Statusul comenzii online


Daca doresti informatii suplimentare despre starea comenzii tale, ne poti contacta telefonic, la 0759 500 487, sau prin e-mail, la contact@csbcoffeeroastery.ro.


Coduri promotionale


Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Aplicati codul de reducere, in pagina Cosului cu toate produsele.


2. Livrarea comenzii


Echipa Csbcoffeeroastery.ro iti proceseaza comanda in cel mai scurt timp posibil. Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

In functie de ora la care plasezi comanda, de localitatea in care doresti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda ta poate ajunge in minimum doua zile, maximum 5 zile lucratoare. Daca adresa de livrare se afla intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp,in urma stabilirii impreuna de comun acord cu operatorii nostri.


Observatii:


– In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.


– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in ziua urmatoare si sa ajunga la destinatie in doua zile lucratoare. Termenul standard de livrare este de 2-3 zile lucratoare. Daca acest termen este depasit, te rugam sa ne contactezi pentru a lua legatura cu firma de curierat si a urgenta livrarea, tot la 0759 500 487, sau prin e-mail, la contact@csbcoffeeroastery.ro.


– Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie de ziua si ora plasarii comenzii respective.


3. Facturarea


FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta – gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.


In cazul in care doresti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tii cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de la Punctul 4.


Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda iti trimitem factura pe adresa de e-mail introdusa in fisa de comanda. Dupa ce ai efectuat plata in baza facturii si ne trimiti dovada platii ca raspuns la e-mailul in care ai primit factura, comanda ta este in curs de livrare.


NB: In cazul in care pierzi chitanta, firma de curierat prin care ai ales sa iti fie livrat coletul este cea care iti poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierzi factura, contacteaza-ne pentru a-ti trimite o copie a acesteia.

Politica de retur

Inainte de a demara procesul de returnare


Produsele pe care doriți să le returnați trebuie trimise pe adresa Strada Dristorului 89, București. După ce vom primi returul, vă vom contacta pentru finalizarea procesului.


Conditii returnare produse


-Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 30 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;

-Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (suntexceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: „produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);

-Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

-Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;

-Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;


Conditii rambursare


Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la Csbcoffeeroastery.ro.

-NU se vor rambursa produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii). Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa.

-Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.

-Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 30 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul kfea.ro.


Conditii inlocuire


-In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Csbcoffeeroastery.ro;

-Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de Csbcoffeeroastery.ro.

-Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de Csbcoffeeroastery.ro in acest caz.

-Adresa pentru retur: Bucuresti, Strada Dristorului 89, București.

-Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 30 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

-Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.